دردمن تنهایی نیست ....


عاشقت میشم

                                                                                                                                                                                                  

                                        

 

درد من تنهایی نیست ...


                    دردِ من
 این است که :

                                هر روز از خودم میپرسم

                                           مگرخودش مرا انتخاب نکرد     

 

 اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم

 یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم  . . .                                                                                                                                                                                                                                                                                            

پاییزه غریب و بی رحم 

اون همه برگ مگه کم بود 

گل من رو چرا چیدی 

گل من دنیای من بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:,| 15:35 | ♥mobina♥|

De$ign:khanoomi